kiwi

hihi hej igen.
hittade ett jätte gulligt videoklipp :D !



aja idag har det varit en mycket bra och rolig dag vilken jag har spenderat med micke, fina och hanna :)
först så åkte vi till uppsala och badade på fyrishov, vilket jag typ inte har gjort på 10 år ! var tråkigare än jag minns de... men man var ju lite då så det kanske är logiskt :) haha aja efter de så åkte vi till ikea för att driva lite tid, :) vi tittade på fina möbler och tänkte på hur kul det vore att få flytta hemifrån och inreda helt själv :D det verkar vara såååå kul :) ! efter de så åkte vi till arlanda och åt på donken :D ! haha det tyckte jag var mysigt.. fast man blev sjuukt sugen på att resa utomlands när man såg alla flygplan och människor med väskor... helt ärligt, det skulle vara sjukt skönt att få lämna alla problem och kyla hemma och åka till typ thailand och sola och bada... MYS ! efter arlanda så åkte vi hem till hanna som skulle plocka ihop lite grejer sen så släppte de av mig hemma :) ! tack för sällskapet och en rolig dag :D ! var super skoj att träffa fina som jag inte har träffat på FÖR länge :( ! :)

sen vill jag passa på att gratulera min söta vän sassa som fyller stor och hela 18 år idag :D GRATTIS på dig sötnos och så hoppas jag att du har haft en underbar dag :D !

aja ska nog ta och lägga mig i tid för en gångsskull.. skolan börjar ju imorn !

PUSS OCH KRAM :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0