14 januari 2010

hej där :) !
var ett bra tag sen jag skrev jag vet men har inte haft någon lust aalls !
nu har det varit jul och nyår sen jag skrev sist :) ! har varit ett sjukt bra lov, har dock inte varit hemma så mkt , :) firade ju jul i dalarna sen nyår i funäsdalen så har suttit mycket i bilen.
fick väldigt bra saker i julklapp, nästan bara saker jag önskade mig !:D vilket var jätte bra :)
hade inte så jätte kul på nyår men det funkarde liksom :) haha

aja nu har skolan börjat igen och det känns ändå ganska skönt :) få träffa alla som man inte har sett på sjukt länge ! :) det var galet skoj ! inte lika skoj med läxor och annat strunt men det får man liksom ta och det är inte så mkt än så länge så :D

idag så var jag på specialidrotten, som jag typ inte har varit på på typ 1 år xD ! haha, det var ganska kul :D vi gjorde något test av något slag som inte var så pjåkigt och sen lekte vi spökboll vilket var roligt :D !
gick jäääääätte lång dag idag, slutade klockan 5 ! haha så snacka om att man var trött när man åkte bussen hem  ! :) när jag kom hem så åt jag middag direkt... kom hem såpass sent xD
sen så gick jag ner till centrum och köpte pengar till mobilen och tog bussen till åkerstorp där jag gick hem ifrån så det blev en lite längre promenad :) det var sjukt skönt ! :)

en sak jag längtar så sjuuuukt mkt efter är sommaren och värmen ! och spanien såååklart ! :D ska bli så sjukt kul ! :D har blivit mycket snack om sommaren nu när man är sååå himla trött på kylan och snön :) !

aja får se när jag skriver nästa gångt ! :)

KÄRLEK¨

sen vill jag bara säga att denna låt är så sjukt bra och sjukt fin !
save me - queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0