februari 2010

hejhopp ! :)
jag vet att det var ett tag jag skrev men det har varit rätt mycket och så... haha tror inte jag har skrivit på snart en månad... måste skärpa mig !
aja på senaste tiden har jag bara typ gått i skolan, där vi har haft rätt mkt och vart i stallet och träffat kompisar !  :) dock  har jag inte tränat så mkt gymnastik vilket har varit tråååkigt ! inte haft någon tränare som kunnat -.-. på ridningen har det börjat gått jätte bra och det har varit sjukt kul :D !
många som fyller år nu också :D ! vi ska säga grattis till min söta kompis therese och min andra söta kompis josefin :D ! grattis på dom !

igår kväll var jag på middag hos tb vilket var mysigt och roligt :D hon och hennes famlij hade gjort jätte god mat och jäääääätte god efterrätt :D så har tjockat mig TVÅ dagar i rad... blev tjockis med cattis i fredags också.... såååå jag kanske borde gå ut i det fina vädret och gå :) har blivit jätte förkyld och börjar bli hes nu också och vi sjöng en himla massa sing star så var jäääätte hes igår :D

till idag har jag en jätte tråkig analys om styckningen att skriva... jätte otaggad och det går fan inte bra... borde skriva den istället för att skriva blogg... haha lär väl sluta med att jag inte skriver den alls... men det vore FAN inte bra ! och det skulle inte alls vara bra för mitt beryg..... aja det får bli som det blir...
idag ska jag till mina kusiner och ha kalas.. :D det ska bli roligt antar jag väl, :) hahah

aja nog om tråkigt skolarbete, i veckan händer inte så mkt förutom att vi ska till romme med skolan, eller ja det är friluftsdag och jag ska till romme vilket ska bli roligt roligt :) sen har jag väl någon tråkig läxa.. haha sen på fredag kanske jag åker till dalarna, hoppas hoppas men vi får se :D !

aja ha det stå bra så ses vi sen :)
sen så skulle jag skriva att oliver är bäst också :) just so you know

PUSS OCH KRAM !


jag längtar till sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0