en urusel dag helt enkelt

hej bloggen.
idag har verkligen inte varit min dag ! först i morse så hade jag en typ marddröm, egentligen var den inte så hemsk, men precis innan jag vaknade så drömde jag att jag var jätte arg för att jag inte fick följa med pappa och några och åka slalomskidor på planmark så jag hoppade runt och skrek och storgrät, HAHA
aja iallfall när jag vaknar har jag vääärldens klump i halsen som att jag verkligen ska gråta vilket var sjuukt läskigt, haha konstig man är.
idag tog jag sista bussen till skolan som går klockan 9, hade inte direkt någon tid men börjar 11.40 så tar alltid sista bussen om jag inte går på specidrotten :) tillbaka till saken, när jag sätter mig på tunnelbanan i mörby får jag veta att den bara går till stadion och sedan måste man ta en ersättningsbuss som jag bara har dålig erfarenhet av, men tänkte att sl måste ju ha blivit bättre men så var faan inte fallet. bussen kommer typ inte förens ca 20 minuter senare och då var man lagom glad. aja jag kom till skolan iallafall :) har varit allmänt depp hela dagen och varit lite sur kanske men jag har mina anledningar och idag var jag duktig på att hålla humöret uppe. tack för att ni som träffade mig stod ut med mig iallafall :)

när jag kom hem så skrev jag om min svenska och har packat väskan för imorn så åker jag cattis mami papi och syster till åre :D ska bli super mys och super kul och jag hoppas verkligen att mitt humör blir bättre ! :) så jag kommer inte blogga på några dagar, kanske bloggar söndag då vi kommer hem om jag orkar ! :)
ni får ha de så bra så länge :D

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0