alla <3-dag

hejsan bloggen :)
känner mig duktig som nu orkar sätta mig och skriva :) inte för att jag har så mkt annat att göra, men äändå ! :)
kan berätta lite om den senaste veckan iallafall även om det inte alls hände sååå mkt x) haha
aja iallfall, i måndags var det vanlig skoldag och sen så hade jag träning, vilket vad roligt :D
vi hoppade trampolin och tränade på vårat nya fristående som säkert blir skit bra, grymt svårt bara :O
gjorde någon jätte mysko sak så jag hade ont i axeln och armbågen i säkert två dagar x) haha

sen på onsdagen så åkte vi till romme med skolan vilket jag tyckte var jätte skoj :D
så det blev till att bli att gå upp klickan 05.00 vilket inte däremot inte var kalaskul.. haha
blev iallfall en lyckad dag och jag ramlade "bara" tre gånger :) ingen av dom var efgentligen mitt fel så de borde inte räknas ! haha, lyckad dag iallafall !
synd bara att jag missade ridningen för vi skulle hoppa, men jag tog ett bad och låg där och dog i en och en halvtimme istället vilket var minst lika bra :D

på tordagen så hade jag omprov i företagsekonomi, ! x) haha det gick bra, fick bara ett halv fel x) så G på mig :D
efter skolan så åkte oscar och putte med mig hem och vi intervjuade mi padre till ett feb arbete, :) det var ganska roligt att höra vad pappa gör på sitt jobb och så för jag har absolut ingen aning egentligen haha ! aja sen fick vi god mat :D !

sen har resten av veckan gått super fort ! i fredags åkte jag till falun och var där hela helgen :) det var super mysigt och roligt ! :)

det var min vecka det ! :) ska nog ta och titta på marley and me ! :)

PUSS OCH GODNATT!


Celine Dion - It´s all coming back to me

 

jag vet gammal, men SJUKT bra låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0