just one wish...

jag vet det var helt sjukt länge sen jag skrev och just nu har jag väldigt tråkigt och då kan jag ju lika gärna skriva någonting här ! just nu idag är det för alla som inte visste det tisdag den 3 augusti år 2010. det är sommarlov och borde vara sjukt bra väder. vi ska ju iof inte klaga vi fick ju som vi ville, vi slapp värmen.... att vi alltid ska klaga ! denna sommar har varit galet bra och jag har träffat en massa underbara nya människor ! har tappat nästan all känsla för tid, dagar, veckor och datum. enda jag har koll på är om jag jobbar dagen efter och vilken tid jag börjar. men annars så äre tomt. har trott i nästan tre dagar snart att det skulle vart vecka 32 denna vecka och att det är onsdag idag och att det är den 14de på lördag. men så äre ju inte för idag äre tisdag och lördag den 14 är nästa vecka ! det har ställt till en del förvirrande samtal. men vafan ska man göra !

nu till var jag har haft för mig i sommar. i sommar tycker jag inte alls att jag har gjort så mkt ! två första veckorna så var jag i egypten som var GALET kul och jätte härligt ! bara sola och bada varje dag och var sjukt brun där ett tag. sen fyra dagar efter vi kom  hem därifrån åkte jag till gotland med mina bruds i några dagar och det var också helt GALET härligt och det måste definitift göras om ! sen började jag jobba haha. då försvann mitt normala liv. nej men har spenderat största delen av sommaren efter gotland på willys och tjänat pengar ! har dock haft mycket roligare än jag trodde och trivs galet bra ! :) men det betyder att jag snart kommer vara vit som ett lakan igen för värmen som var ibörjan/mitten av sommaren försvann och dom dagar jag var ledig så var typ dåligt väder vilket sög. nu har ju kylan kommit till sverige så nu äre ju meningslöst att ens försöka bli brun haha. självklart har jag ju vart med underbara vänner och har haft det allmänt sjukt kul :D ! helt underbar sommar hittils !

nästa vecka börjar den sista sak som jag har längtat sjukt mkt till i sommar ! jag och min kompis ska hyra hästar på vår ridskola, en tradition som har pågått i tre år och det är så jävla underbart ! :) saknar verkligen hästarna och att träna i allmänhet... har inte tränat på HELA sommaren vilket jag har sjuk ångest över haha.. aja snart får man väl börja typ träna igen :D saknar gympan också ! sjuktmkt. sen på lördag den 14 så äre kräftskiva med underbara människor som kommer bli så sjukt awesome :D sen så börjar skolan... 19 augusti... det blir säkert asbra men inte det man längtar mest efter just nu..

aja tror inte att det här med bloggandet kommer bli långvarigt så vi kan väl säga att jag skriver när jag skriver så får vi se haha

lite bilder från egypten !










PUSS OCH KRAM MICCIS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0