länge sen nu !

hej hopp bloggen ! har verkligen inte bloggat på hundra år men jag har bara mig själv att skylla på xD
haha aja, den närmsta tiden har varit ganska lugn ! :)
skulle egentligen ha åkt till spanien på tisdag men det blev inget med de, vi kommer åka senare iår, vilket jag INTE hoppas på ! jag hoppas verkligen vi åker i höst istället :) vore sjuuukt najs !
jäkla askmoln säger jag bara !

kan berätta att min helg har varit sjukt skön :) i fredags så var jag i stallet och det gick jätte bra :D jennifer var jätte duktig och super söt :D sen så skulle jag åka till cattis och fick punka efter att ha vart på statoil och fyllt på luft i däcken... SUGER ! aja det löser sig nog :) sen gick vi hem till mig och mös i bastun och tittade på wallander som var super bra :D
igår var det träning som vanligt, men med josses mamma eva som tränare för anna kunde inte :)
det gick faktiskt bra, ! iallfall på tumbling.. som vanligt inte lika bra på trampett... ååh jag blir såå frustrerad!
kan säga att det gick inte bra, men det gick ovanligt bra för att vara jag... haha
aja klockan nio satt jag och mamma klistrade framför sista delen av millenium :D SÅÅ sjukt bra avslut :D haha
efter de övningskörde jag till tb. jag tb och saga grillade mashmallows mös och spelade jätte skojigt madagaskar spel xD haha som vanligt kom jag hem rätt sent xD typ 4 haha

nu ska jag ut i solen och äta frukost :D
ha de bäst !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0