goddag goddag

idag äre måndag och alla från spanien kommer hem så på onsdag är skolan full igen!
kan bli trångt :)
aja idag hade vi typ bara en lektion :) engelska muntligt nationella med patrik, tror att det gick helt ok :) ! kunde ha gått sämre haha. så jag slutade jätte tidigt vilket var super skönt :D idag har jag firat mormor som jag trooor fyller 68... eller 69? imorn haha, bra att jag inte vet när min mormor fyller. aja det var mysigt att sitta på hennes  baksida i solen och prata :D alltid mysigt :) nu, snart, eller typ straxt ska jag övningsköra med mamma och lovisa pappa i baksätet till marina läroverket där det är öppet hus, sen så ska jag köra därifrån till vallatorp där jag ska träna gymnastik :D ! mega najsigt kuuuul ! :)

aja ha de så bra ikväll :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0