this is it !

hej bloggen !
idag så vaknade jag klockan 9 hos jp :) det var en farligt natt... för jp var det kört så fort vi bestämmde oss för att titta på tv , så hon somnade i princip första gången halv nio.. (kanske jag har berättat i tidigare inlägg), själv tittade jag på vänner, och sa till sist godnatt klockan 20 i 1 :)

som sagt så vaknade vi klockan 9, då vi satte på vänner :) cirka timmen senare går vi ner och fixar frukost och tittar på lite mera vänner :) efter frukost så skulle vi kolla när vi skulle behöva åka till stallet för att hinna, men då insåg vi att vi var lite efter i planerningen... vi hade egentligen behövt åkt från jp klockan 9 för att vara i stallet klockan 10 för att sedan behöva åka därifrån ca halv 1 eller ngt... menmen... så blev de inte, :D så vi stannade hemma så hann jp jobba lite åt sin pappa medan jag kollade på vänner :D !
klockan 1 började vi göra oss iordning för att sen möta emelie vid bussen klockan halv 3 :)

när vi kom in till kista hade vi ganska mkt tid att slå ihjäl så vi gick runt ett tag i kista centrum (: vi hann tillochmed in på ica och köpa godis och julmust (?) ofta de säljs redan liksom ! var tvungen att köpa :D
klockan 16.15 började bion !:D

DEN VAR JÄÄÄÄTTE BRA ! för den som inte uppfattade det så tittade vi på michael jackson´s this is it (a) !
den var sjukt bra ! faatta vilken show det hade blivit.. aja ska inte säga mer för et som ska se den eller ngt ! :)
kan vara säga att den är VÄRD att se !

efter lyckades alla tre pricka in perfekta bussar hem :D ! var hemma i lagom tid till middagen :)
efter middagen så gick jag till timmy ett tag :) sen så mötte vi elli vid röllingby så följde vi timmy till stationen för han skulle till täby han (: sen så gick jag och elli hem till mig och satt på min säng och snackade och så :)
följde henne till hennes buss som gick 22.20 och sen så gick jag hem och satte mig här ! :D

det var min dag det :) ! får se vad jag gör imon ska nog träffa cattis imorn, så kanske vi gör ngt åt mitt fula hår som blev så misslyckat i måndags x) haha

GODNATT OCH PUSS PÅ ER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0