nytt försök :)

hej på er !
jaa jag vet, det var helt galet länge sen jag bloggade, men jag funderar på att ta upp de igen..
vi får väl se hur det går :)

jag kan juh börja berätta lite vad som har hänt/kommer hända :D

den här veckan har varit helt sjuk ! vi börjar med måndag morgon :) sjukt jobbigt att gå upp som vanligt,
ännu värre när man vet att man har prov senare på dagen och att man inte har pluggat ett skit !
åker till skolan och börjar med matte... gick nog ganska bra antar jag :) sista lektionen multimedia prov som gick sisådär :P var itne så svårt :)
efter skolan åkte jag till en mycket söt fina :D:D har inte träffat henne på sjuuukt länge ! :D galet härligt att träffa henne igen :) vi var ute i stallet ett tag, och gick sen upp till hennes gosiaga soffa och mös och tittade på dirty dancing : en av världens bästa film enligt mig :) efter de så tog jag buss 670 till danderyd för att åka på träning i valla torp :D det gick nog ganska bra antar  jag (: efter träningen var det hem och plugga spanska och historia sen soova.

tisdag=sovmorgon, mycket härligt !
sov till 10 över 8, gick upp och gick till bussen :)
börjar dagen med spanska prov som jag tror gick ganska bra :D minns inte riktigt vad som hände resten av skoldagen men den var väl som vanligt ganska bra :) åkte hem efter lite gnäll och tittade på gossip girl, one tree hill och pluggade maaaassa historia :)

onsdag... skola, plugg och bläää xD antar att det egentligen var en bra dag men jobbigt att behöva plugga när man kommer hem efter en hel dags pluggande :) pluggade iallafall historia hela dagen om jag inte minns fel :)

torsdag=sovmorgon ! underbart som vanligt, :) åt som vanligt lunch på industri med niclas och patrik :) sassa med flera joinade oss efter en stund :) pågrund av våran för långa lunchrast gick jag niclas och putte och vandrade lite på ica maxi.. hade special idrott ti över 12, ganska onödig lektion om jag ska vara helt ärlig. efter de var det en lektion med företagsekonomi sen hade jag det "efterlängdade" provet i historia ! det gick nog väldigt bra :) kändes som att jag kunde allt iallfall :D kom hem rätt sent.. typ 5 :) joinade patrik till hans andra hem i lidingö där han skulle hämta bilen se så fick jag skjuts till berga :D fick leka med hans dator (a) :D:D när jag kom hem så åt jag lite mat, sen joinade jag timmy för att hjälpa han att plugga :) sen blev det lite ice age 3 i sängen och sen sova :D !

idag är det fredag och idag är jag LEDIG !:D helt underbart :)
fast jag måste däremot plugga företagsekonomi... och städa rummet... borde också städa min garderob...
är snart klar med företags ekonomin så får bli till att städa snart, annars blir mamma arg :D
får se vad jag ska göra ikväll...

nästa vecka är det ett efterlängtat loov ! :D har ingen aning om vad jag ska göra vilket är väldigt skönt :)
eller joo två saker vet jag ! :D på tisdag ska jag till viksjö och hade det mys med tvillingarna norberg och lilla josefin wahrolén :D :D sen på onsdagen ska jag jossan och emelie gå på michael jacksons THIS IS IT ! :D:D
det kommer bli såååå grymt kuul :D !


aja nu ska jag plugga vidare så får vi hoppas att jag lyckas med att fortsätta blogga :D ! vi får hålla tummarna ! :D

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0