gårdagen alltså fredag !

hej bloggen ! :)
som sagt så var jag hemma igår :) men jag kom på IMORSE att jag skulle vart i stallet igååår ! :o hur fan kunde jag missa de ?!?! aja... nu äre skit samma :(
hur som helst så åt jag och cattis middag hemma hos cattis, jätte god mat ! :)
efter de fick vi mkt brottom för att möta korre och folcke på stationen, (: medan jag åkte hem och lämna moppen så gick de in på ica och köpte en himmla massa energidryck och annat smått och gott ! :D
när vi kom hem till mig så var min systers kompsiar där, de var utklädda hela bunten x) rosanna hade tillochmed rödfärgade linser på sig ! lite smått läskigt, men coolt :)

vi spelade lite poker och satt och snacka medan vi väntade på att tb skulle komma :) så sen så gick vi och mötte henne på station :) resten av kvällen gick ganska snabbt... somnade ca... 7, halv 8 ! :/ sen så blev jag typ väckt vid 10 så sov 3 timmar i natt... -.- xD korre tb och folcke drog kanske ruuunt... halv 1 :)
efter de så städade jag och cattis mitt rum, för jag kan säga att de behövdes ! sen tittade vi på filmen Upp, det var faktiskt en bra och rolig film tkr jag :)
sen har jag inte gjort så mkt förutom att köra hem cattis förstås ! :)

ikväll ska jag hålla cattis sällskap när hon är barnvakt till sin gamla granne :) ska bli skoj !
förhoppningsvis blir det tidigare sänggång ikväll (a) !

btw, vi kanske firar jul i borlänge iår, hos lasse och sofia ! det kan bli mysigt ! :D

ha en bra dag ! :)
PUSS

här är lite bilder från igår, när vi monterade ner cattis säng :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0