för bra för att vara sant

hejhopp galopp (:
som jag skrev i tidigare inlägg så skulle jag och cattis åka till stan :) jaa det gjorde vi, men tb följde med också :D
när vi kom till stan så gick vi till taco bar och åt lunch :D ! det var super gott och jag blev jätte määtt...
sen vid typ halv 2 så gick jag till pendeltåget för att åka till viksjö. :) tb och cattis stannade  i stan och träffade
cattis kompisar :) när jag kom till andeboda (viksjö) så gick jag till jp där jp, mickis och emelie hade bakat jääätte goda kärleksmums ! :D det var jätte gott :) vi skulle egentligen ha pluggat matte också, men glömde dom hemma så vi sket i de (a), så istället så spelade vi lite kort, och bakade chokladbollar :D ! så har i princip ätit saker konstant i ca 5 timmar....... mage=tjockis !:D när vi hade bakade de goda chokladbollarna, så tittade vi på robin hood ! :D eller hur de nu stavas... efter de så skulle mickis och emelie hem och äta, så då åt vi också :) haha, var inte så jätte hungrig men vi åt jätte god lasange, (: efter middagen så gick jag och jp på en lång promendad :D ! det var jätte mysigt och grymt skönt att komma ut och röra på sig efter att ha suttit och ätit hela dagen :)
just nu så sitter jag och tittar på desperate houswifes och jp sover i soffan :) haha
OCH IMORN SÅ ÄRE MICHAEL JACKSON !!! :D:D ska bli såååå kul :D !
PUUUSS OCH GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0