30 oktober 2009

hej bloggen ! :)
idag äre fregdag, vilket är skööönt ! mindre skönt äre sen när man inser att man börjar skolan igen om ca 3 dagar.... usch ! aja vad har jag gjort idag ? :)

jag och cattis vaknade klockan ca.... hm kanske 9, eller 10 :) då gick vi upp och åt mackor och drack oboy :D
efter lite segande åkte vi elmuppo hem till cattis där vi började röja i hennes rum ! :)
vi började med att plocka ihop lite saker i hennes rum och ställa dom i davids rum :) sen så rensade vi (eller ja cattis, jag satt och titta på:)) ur hennes garderob och ställde garderoben på davids rum, så där är nu fullt med saker x)

sen började vi med hjälp av david skruva ner hennes säng, vilket var väääldigt jobbigt och komplicerat.. för hennes pappa hade använt en massa lim och en massa skruvar när han byggde sängen , :p
vi hittade efter ett tag den gröna borren, eller skruvdragaren eller vad de nu va som hjälpte oss med att dra ut skruvar :) till sist, efter mycket problem med sängen, så fick vi ner den på marken ! :D kanske lägger upp lite bilder lite senare när jag kommer hem :) efter de så städade vi ur henner rum rejält och nu sitter jag i hennes säng som ligger på golvet ! :D myspys.

ikväll så ska jag vara hemma :) lovisa ska ha en massa kompisar och till mig kommer cattis, oscar och korre :) tb kanske kommer också ! :D vi får se !
lär väl skriva imorn också så då bloggen, ska du få veta vad som hände :D!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0