091025

godmorgon :)
det blev faktiskt en riktigt kul kväll igår ! :D
efter att vi hade vart och ätit kräftor och jääätte gott kött hos kent och kajsa, så åkte jag och lovisa hem till joseph, eller jaa lovisa gick till emma och jag till joseph, lovisa och hennes kompisar kom dock över senare :)
hos joseph var den en massa folk :) drog hem ganska sent :) följde med emma, jessica, ngn andré och sen följde josephs två kompisar från dalarna ner till statoil och åt körv :D
i natt ställde man om klockan också :D så man fick sova en timme längre :)

idaaaag så ska jag skriva klart mitt företagsekonomi arbete... trååkigt xD de ska in idag iallafall :)
sen ska jag väl övningsköra, sen kommer mina småkusiner hit :D var väldigt länge sen jag träffade dem,
så det ska bli kul :)

aja, nu ska jag plugga... eller försöka orka.. xD

PUSS!


sen måste jag bara lägga till att jag vill mkt gära ha en sån här liten sak (a) :D


Kommentarer
Postat av: Oliver

Körv!

2009-10-26 @ 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0