twilight.

hejsan bloggen !
jag har nu kommit på att det heelt ärligt inte finns bättre böcker än twilight serien.
har läst den snart 5 ggr om och de är foortfarande lika bra och lika spännande som första gången, okej då, kanske inte lika spännande för man vet vad som händer. men man blir ändå som besatt och kan typ inte sluta läsa förens man har läst ut alla 4 böcker... även filmerna är bra. iof kommer de aaaldrig bli lika bra som böckerna, men jag tkr att böckerna och filmerna är typ som två olika historier. såg andra filmen igår och jag tyckte att den var gryymt bra ! :) den blir ännu bättre om man inte täcker på vad som händer i boken och så. så jag tycker deffinitift att filmerna är värda att se ! :D

godnatt !


Kommentarer
Postat av: Kritiker

Änglar och demoner

Harry Potter Serien

mULTIMEDIABOKEN

ePOS HISTORIA

kORRES KAMASTURAT

Tantraboken

Teknikmagasinetskalogen 2009

Kjell och Company

Ikea Katalaogen (alla år)

icas reablad

Icas informationsblad om glutenallergi

Baksidan på redbull

2009-11-23 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0