torsdag 5 november

hejhopp ! :)
idag har det nog varit en väldigt chill dag :)
jag hade juh sovmorgon i morse vilket var vääldigt skönt !
kom till industri runt 9 och åt lunch med sassa putte niclas och katta :)
när vi hade ätit så drog jag niclas och putte till ica maxi för att spela lite DJ hero !:D:D skit kul :)
första lektionen så hade vi specialidrott och från och med nu ska vi häst tjejer ha med sofia och bara ha teori om hästar och saker relaterade till de ämnen , det blir säkert jätte bra ! :)
efter de så hade vi företagsekonomi och det var väl som det brukar vara, typ kaos ! :)
vi hade däremot ingen historia idag så hade vi ingen histroria som vi egetligen boorde haft, så kom hem mkt tidigare än jag borde, vilket var mkt skönt !

ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, borde plugga.. men är sååå otaggad.. men det blir nog bra ändå :)
ha det bra !
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0