nu äre höst !

godkväll bloggen :) !
idag har varit en bra dag, :) hade lite sovmorgon :D !
som första "lektion" hade vi en föreläsning av två tjejer från alla lika, alla olika som föreläste om diskriminering, normer och födomar :) det var ganska intressant :) efter de så åt vi lunch och sen så hade vi historia och matte.. höll seriöst på att somna på matten ! var helt död och fattade ingenting x) fick typ damp/panik på den där dumma pq-formeln... -.- aja nog snack om dumma matte b :)

när jag kom hem så dog jag en stund i sängen innan jag åkte till stallet klockan halv 6 :D !
nu på onsdagar rider jag stor häst, men jag fick rida lilla jennifer, en liten söt ponny, :D! hyrde henne förrförra sommaren ! helt underbart söt :) vi hoppade idag och det gick faktistkt riktigt bra ! :D bara det att man kände sig ganska liten bland alla stora pollar (a) !

ikväll så ska jag bara ta de lugnt och dricka hallon the och titta på grey´s som börjar snart ! :)

ha en bra kväll ! :D !
PUSS

lägger in en sötnosig bild på min söta jennifer ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0