min väska heter josefin

godag :)
gud va skönt med fredag ! :D
idag har varit en väldigt chill dag om jag får säga så :)
började halv 9 med dubbel timme i spanska och sen lunch :) ! det var väl inte världens godaste som vanligt om man äter i skolan med det funkar nog ^^, patrik fick en söt lapp av jp där de stod josefin som han gick runt med helt omedvetet så han har hetat josefin idag, vi upptäckte de på bussen idag :D då fick jag lappen och satte den på min väska, därav rubriken xD
efter lunch så hade vi historia :) ! vi har nu börjat med revolutionerna, vilket är intressant :) inte lika intressant som medeltiden, men de funkar ! :D
det är heeelt galet hur mkt plugg det blev bara under en dag... tills nästa vecka, från måndag till onsdag så måste jag plugga multimedia, spanska, historia, matte, natur och kanske börja med boken :O det är heeelt gaaalet !
vi får väl se hur mkt av de vi orkar plugga i helgen.... :( aja nog om plugg !

kom hem för en stund sen och ska snart (om en timme cirkus) till stallet ! :D ska bli skojskoj! har typ träningsvärk sen i onsdags.... lyckat xD men de lär väl gå bra ändå :D !
sen senare ska jag vara med cattis :D ! vi får väl se vad vi hittar på ! :)

 
sötaste stallkissen förra sommaren !

min älsklings nimbus <3


måste bara säga att keith urban är gryyymt bra ! :D älskar hans musik ! <3


ha de braaa :D !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jp

jaaa! =D

2009-11-22 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0