julafton om 26 DAGAR !!! :D

hej hopp (: jaa som rubriken säger så äte "bara" 26 dagar kvar till jul !:D
vilket inte alls är långt ! :D men det är tre skolveckor kvar... vilket betyder MYCKET plugg..
har ganska mkt till denna vecka... allt till torsdag typ :s okejdå spanska glosor tills på tisdag vilket inte är så jobbigt.. men sen på torsdagen har vi historia prov, till special idrotten ska jag mickis emelie och jp anordna en hopptävling, i teorin såklart och vi har ingen mer lektion att arbeta med den på och när fan ska vi ha tid att träffas utanför skolan nu när det är så mkt och alla har träningar och så... och sen till samma torsdag har vi tydligen också ngn fea inlämning som ingen har ngn aning om vad det är... vilket känns som att det kommer gå grymt bra... NAAT.. aaja det är bara att ta tag i det och göra det.. :) det löser sig alltid... hakuna matata !

aja slutar detta "juliga" och klag inlägg med en liten dikt från världens bästa julkalender albert och herberts jul :) det är albert karlssons kloka ord vi får höra.. :) jaa jag vet att jag har skrivit den på face, men den är såååå klockren :D !

midvinternattens köld är hård, endast tomten är vaken.
alla snarka i enslig gård så snön ramlar ner från taken.

tevlighelg :D ! <3
sen ville jag också säga att jag längtar till jul ! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, klockren dikt :P

2009-11-30 @ 15:21:35
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0