jag vet vad jag vet och jag gör vad jag kan. jag är en sanningens man

goddag gott folk ! :)
eftersom att jag inte oorkade skriva igår så kan vi juh skriva lite om den dagen först :)

igår var det måndag och då började skolan, :) det var faktsikt rätt skönt att komma tillbaka, träffa alla och så ! :) iallafall så hade vi matte som första lektion, sen hade vi naturkunskap och engelska ! efter de hade vi en kort lunch och sen hade vi multimedia, där vi inte var speciellt seriösa... jag putte, jp och lite andra satt ute i korridoren och sackade istället... vilket knaske inte var de smartaste x) haha aja iallafall så fick vi sluta tidigare vilket var skönt :) men ändååå.. som vanligt kanske jag ska säga.. så stannade vi kvar lite i skolan och slog ihjäl lite tiid :)

efter skolan åkte jag till roslagsnäsby där jag skulle ha körlektion :D ! det gick ganska bra, men jag har kommit fram till att det är ganska läskigt att köra bil :o, typ jätte läskigt x) haha, sen så gick jag till ica och köpte middag :D ! efter de så åkte jag till vallatorp hallen och väntade på träning :) kom dit typ 5, fast vi börjar halv 7.. lite typiskt mig x) haha, det gick nog ganska bra på träningen igår :) var lite smått ofokuserad och flumm kanske, men det är så det ska vara (: efter träningen så åkte jag hem och soov och tittade lite på diselråttor och sjömansmöss :D !

idag tisdag hade jag sovmorgon :) ! vilket var superskönt ! men som vanligt så kom jag till industri tidigare än putterik så jag fick väänta :) när han kom så tog han mat så satte vi oss vid thompa och petra :) efter vi ätit så
drog vi till ica maxi som många andra dagar ! :D fast vi hittade ett jääätte kul spel denna gång :D det har tydligen kommit ut ett nytt xbox eller ngt annat ps2 kanske... iallafall det är som guitarr hero fast man är DJ och så ska man hålla på med ngn skiva x) :D det var iallafall jätte kul :) efter lunchen så hade vi engelska och företagsekonomi :) haha, vi fick veta idag att vi inte har ngt prov imorn !:D:D då kan jag juh säga att det blev liv i luckan :D jätte bra alltså ! för jag måste verkligen plugga liiite meera  (a) men men :)
efter skolan så åkte jag in till stan med patrik för han skulle ta grissprutan, meeen på city akuten får inte vanligt folk ta än så patrik blev lite sur och så gick vi därifrån :)

jag tror nog att jag också ska ta den sprutan... kanske (a) om jag vågar :D man har juh hört så mkt om den och så men det blir väl troligvis så att jag tar den :)

ikväll så ska jag soova :D och titta på gossip girl och one tree hill.. och desperate houswifes (a) jag kommer få fyrkantiga ögon om jag håller på såhär -.- xD

aja, ha en fortsatt trevlig kväll så får vi se när jag skriver igen :D !


PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0