fredag den 13... otursdag?

hej hopp bloggen :) !
jag får ursäkta min fårnvaro här... men jag har liksom inte orken och tiden :)
det blir väl ett inlägg lite då och då :D !
i veckan så har det inte hänt så mkt :) har tränat och så :) i torsdags så följde cattis med till skolan,
det var roligt :D sen på kvällen så tog jag en promenad i det kalla vädret med tb :) det var mysigt !
det märks verkligen att det är november nu ! sviiinkallt ute !

idag äre fredagen den 13 :) ska föreställa otursdagen, men den har faktiskt varit bra :D !
skön dag i skolan som alltid :) det var för en gångs skulle riktigt kul på spanskan idag, angela var sjuk så vi hade rektorn jessica istället vilket var kul för vi fick leka roliga lekar som var roliga :D !
efter skolan så åkte jag hem och tog de lugnt och övningskörde :D det gick faktiskt bra !
klockan 4 åkte jag till stallet :) hah idag var det en rolig lektion :) red teddy som alltid ska vara lika omsändig men han är ändå min älskling så han är bäst ändå :D iallafall, första typ kvart/halv timmen red vi dressyr, vilket gick bra :D sen så sjulle alla ta av sadlarna så skulle vi ha balans på häst ryggen :D ! vilket var jätte kul :)
iof så ska teddy alltid krångla men det var kul ändå :D !

nu har jag och lovisa ätit middag och sitter och lyssnar ¨på lejonkungen två :D ! skit bra (a) xD
ikväll så ska jag nog vara med tb och ida :) kanske ngra mera ! :)
imorn äre träning sen så ska jag till jp :D ! fullt upp hela helgen ;)

aja får sen när jag skriver igen :D !

citerar timon och pumpa... "man måste vara tuff mot dom tuffa !"

harebäääst ! :) PUUSS


min äälskling ! :D världens sötaste, viiisst ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0