förlåt !

förlåt för mitt beteende, jag har inte uppdaterat på ett tag jag vet, och just idag är jag aaaabsolut inte på humör för att berätta om mina dagar då jag inte har bloggat . ! har iallafall varit en mysig helg :)
imorn har jag prov och jag kan juuh sååååå mkt.... meen det löser sig nog (:
jag orkar som sagt inte blogga just nu så nu är jag tråkig och sätter i en tråkig lista :)

Var kommer du ifrån? Åkersberga
Heter? Mikaela Thambert
Hur gammal är du? sjutton åår
När fyller du år? 25 maj
Tycker du om någon just nu? kanske jag gör
Jag samlar på? räknas de gamla bussbiljetterna som man fick på sl?
Gröna eller röda äpplen? josephinas äpplen :D
Vem ringer du när du är arg/ledsen? hm.. cattis eller tb antar jag :)
När klev du upp idag? klockan 08.10 :D
Har du sovit i din egna säng inatt? jaaaa
Har du sovit ensam inatt? jaaa
Har du strumpor på dig nu? jaa, eller typ sockor
Hur svarar du i telefon? beror på :D
Vad ska du göra ikväll? titta på desperate housewifes, plugga och sova
Vad ska du göra imorgon? gå i skolan och till stallet :D
Var vill du bo när du blir stor? antingen på landet eller i stan... eller ngn stans mittimella :D vet inte
Vad vill du bli när du blir stor? veet inte !
Är det okej att gråta? självklart !
När grät du senast? hm... bra fråga,
Vilken årstid tycker du bäst om? sommartider !
Laddar du ner musik och filmer från internet? hemlis !
Skulle du göra om du vann en miljon? köpa en häst, självklart :D
Bär du glasögon eller linser? linser :(
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha nej inte direkt (:
Har du piercing? noope :)
Har du tatuering? nää
Vill du gifta dig? joo men definitivt om ett x antal år
Vill du ha barn? jaaa !
Solar du ofta? på sommaren, oftast :D
Är du bra på att laga mat? haha njaaa, inte direkt x)
Gillar du att dansa? joda, det är väl kul :D inte direkt för att jag kan :D !
Hur vig är du? jag lovar, värre än ett kassaskåp
Vilken är din favoritglass? hm.. den jag åt i spanien :D
Tror du på ett liv efter döden? varför inte :D
Bor dina föräldrar tillsammans? aah :D
Är du morgon eller kvällsmänniska? både och antar jag :D 
Vilken ögonfärg har du?
blåa :D
Vilka hårfärger har du haft? blond och brunt :)
Är du beroende av något? nej
Röker du? nej !
Senaste låten du hörde? wherever you will go - the calling
Vad gör du på helgerna? är med mina vänner och tränar :D
Brukar du bädda sängen? nej inte så ofta
Har du kysst någon under den senaste veckan? neeej
Vad var det senaste du sa? haha det minns jag inte :D
Vem kramade du senast? hejdå kram till putte :)
Saknar du någon nu? jaaaa
Vem ringde dig senast? haha pappa
Var du glad igår? hahah, igår ja

Kommentarer
Postat av: Putte

:)

2009-11-10 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0