en god greve är en ostörd greve

hejsan bloggen !
idag har varit en riktig lovdag ! eller kanske en äkta söndag xD
jag ställde ialllafall klockan på kvart i 11 :) så då vaknade jag väl :)
på lördagen innan hade jag börjat tittat mysteriet på greveholm så jag fortsatte med de :) haha
det är så sjuuuukt bra ! speciellt spöket och pappa leif ! klockrena ! aja iallfall, efter typ 10 avsitt så gick jag upp.. minns inte vad klockan var riktigt och gjorde blåbärs soppa :D ! var länge sen, det var sjukt gott :)
när de var klart gick jag in och fortsatte titta på greveholm :) klockan tre hade jag sett klart alla avsnitt och såå dåå var jag tvungen att gå ut på en promenad ! :D blev en vääääldigt lång promenad... först gick jag uppför hackstabacken och tittade på utsikte, sen gick jag ner till scoutstugorna och gick lite i skogen, (jaa, jag älskar att vara i skogen!) sen gick jag 2,5an i hackstaspåret och sen runt åkerstorp, och ni som läser denna blogg vet att det är en jääävla bit att gå x) det tog närmare bestämt 1 timme och 45 min :) när jag var halvägs hem från åkerstorp så mötte jag timmy som gjorde mig sällskap en bit :) när jag kom hem lagade jag middag, blev en tidig middag idag ! :D men var sjukt hungrig eftersom att jag bara ätit blåbärsoppa under hela dagen :) efter middag så cyklade jag till timmy och vi gick och mötte tb och sen så tog vi en promenix ! :D
det var mys ! så man kan säga att jag har gått väääligt långt idag (a) :D !

imorn börjar skolan...vilket ska bli kul på sina sätt :) men det hade inte varit fel med en vecka till lov... !!!!
har prov på onsdag... som jag verkligen booorde plugga till.. får börja göra det imorn !

aja, vi får se hur mkt jag hinneer blogga nu när skolan börjar och så !

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Fina :D

Låter myspysigt ju! :)

2009-11-01 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0