bra sverige

haha hittade ett gammalt block i en låda som jag har skrivit i :D !
fick de tydligen julen 2001 av tomten... haha, hittade en rolig text jag har skrivit som handlade om mig xD
grymt bra stavat...

lite om mig: skrivet 6/2
jag tycker om mycket saker som tillexempel musik och anat sont kul. jag har många vänner.
jag heter mikaela. jag är en glad kej som bor i åkersberga. jag går i hakstaskolan. klassen jag går i heter
3-4 bl, fröken jag har heter inga. hon bor ganska nära mig. jag fyler år den 25 maj. jag bor på hantvärks v. 10. födelse numer 1992 25/5. jag ska börga fyran i höst. jag gillar hästar och hundar. jag har ett syskon som heter lovisa. hon är 8 år. hon är föd 1994. jag har en mamma och en pappa. dom heter lotta och pelle. pappa tycker om att snikra och mamma att resa. mamma är 36 år och pappa är 38 år. jag har varit i många länder. slut.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0