hej jag är besatt !

hej och förlåt  !:)

jag måste bara säga att jag hm.. har typ... inte skrivit på ca 4 veckor... xD haha !
måste säga att det inte känns helt okej !
har inte haft så mycket för mig egentligen ! vart i skolan, pluggat, vart med kompisar och tränat :)
jaa det gamla vanliga som man säger (:

hm.. har stopp i hjärnanoch vet inte vad jag ska skriva  ! ;o

kan alltid berätta att jag har en ny crush på en serie ;o GOSSIP GIRL ! är typ helt besatt :(
blir typ lessen , ! jag bara älskar den seriien, tycker chuck är coolast.. men de kanske bara är jag (a) hah  ! måste bara säga att jag vill också vara rik och bo i new york... -.-
hah men de lär juh aldrig hända :) haha ! pågrund av gossipgirl så sov jag två timmar på hela natten för några dagar sen ;o kunde bara inte sluta ! xD haha. bra att det blir fler säsonger ! :)

vi ska tävla snart med gympan också ! :) ska bli mycket spännande att se hur det går.. xD haha , har itne tävlat på flera åår ! (:

aja.. sitter i skolan... och måste kanske jobba (a) haha , får se när jag skriver nästa gång ! :)
kanske tar ngra veckor.. (a) haha

xoxo (; haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0