tokigt... heltokigt

godag alla glada småmänniskor :)

idag är det ny dag och ny vecka ! :D min helg har varit HELchill ! kan man ju säga :) har varit med cattis hela helgen och vi har typ bara sovit och tittat på film vilket har varit jätte härligt ! vi såg melodifestivalen... den kan man juh säga vad man vill om men det var fan inte BRA ?! ofta ugglan gick vidare liksom.. ? haha, SÖÖG !

igår... söndag alltså gick beck på tv :D det är fan jätte bra och jätte spännande :D::D:D:D::D:D:D:DD:D:D hahah ! det ängnade jag min söndagskväll till.. + träning... och så kollade jag på stick it också :D:D !
 
i

veckan så händer det ganska mycket... skolmässigt... kanske xD haha har en uppsats i sam tills på söndag... inte trevligt alls :( gilalr itne sånt för att det är svårt att analysera... vi ska skriva en analys om ngn konflikt eller ngt som jag inte riktigt förtrår .. men de löser sig nog :D vet ni? jag längtar till helgen (a) då händer det en massa skoj som jag INTE tänker avslöja i detta inlägg (a) haha

ha en fortsatt trevlig kväll och GOOODNATT! :D <33

uusch vilket tortty, tråkigt och kort inlägg.. :( måste skärpa mig !

Kommentarer
Postat av: EllaBella

UTMANAD !

2009-02-13 @ 23:39:13
URL: http://inmydreams.blogg.se/?tmp=13233757

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0