sötnos !

haha ! nu sitter jag här ändå, men bara för allt jävla tjat om att jag inte skriver ! (a)
men problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva ! :)
detta känns juh väääldigt upplyftande... xD hahah
kan berätta lite om veckan istället :D

förra helgen så var jag på gympa läget med ÖG ! :D det var faktiskt riktigt roligt :)
vi var på lagnö och där har dom typ världens skummgummigrop med fyrkantiga skummgummisaker xD
iof så luktar det skit där i men... det har inte med saken att göra (a) haha,
vi typ tränade 11 timmar under den helgen, det tycker jag är mycket starkt gjort :)
men hade världens träningsvärk.... men hade skitkul och det var väl de som var huvudsaken :D


skummgummigropen ! :D

i tisdags så var vi i romme med skolan :D:D ! det var verkligen sååå kul :D haha , det hände så mycket saker
och det var jättte roligt och pallar inte skriva allt (a) ahah , men en bild kanske jag lägger upp.. kanske xD gör de senare..... hittade inga ;o -.-'

sen så har det inte hänt så mycket i veckan :)
idag så är jag med cattis :) men vi tänkte faktiskt smart ikväll, vi åt middag hos cattis och så sover vi hos mig :D
som vanligt var jag lika muppig vid middagen (a) hahah hade så kul... det slutade med att jag låg på hennes köksgolv och typ dog av garv... vilket det brukar göra xD haha , vi får väl se vad vi gör ikväll :) kanske drar ut... kanske stannar här... haha vet inte :)
imorn så äre träning :) förhoppningsvis så åker vi och tränar :) men de får vi se ! senare på kvällen så ska jag träffa sörabrudsen, ida saga och tb ! (förhoppningsvis?) var så länge sen  jag träffade dom alla tre och saknar dom verkligen !

och btw så har jag och min niklas vart tillsammans i två hela veckor imorn :D det tycker jag är lite coolt haha (a) :)
synd att du ska är så långt bort bara...

på söndag kanske det blir bio med cattis ? eller :D hoppas det ! isf så blir der I taket lyser stjärnorna
hoppas den är bra för boken var verkligen jätte bra ! haha

aja nu ska jag slutaskriva :) ha en bra kväll så skriver jag senare !

pusshej och godnatt ! <3

Kommentarer
Postat av: Niklas

Woho! äntligen har du återupplivat bloggen! :D i like it! <3

2009-02-08 @ 20:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0