orkar inte vara seriös

hej hopp tråk blogg (:
förlåt för min frånvaro här på bloggen ! men just nu så har vi ÄCKLIGT mycket i skolan och är super trött så mitt humör är inte på topp. kan berätta lite om vad som har hänt senaste tiden.. i veckan har det varit skola skola och julklappsfix ! i onsdags hade jag och min syster det jätte mysigt och vi handlade först julklappar, åkte hem och tände ljus, satte på julmusik, slog in paket och efter det tittade på ett avsnitt av pelle svanslös som jag ska göra varje dag fram till jul ! :) gamla julkalendrar är de bästa som finns !
igår hade vi historia prov.. det gick nog sisådär.. har liksom tappat plugglusten helt och hållet och längtar som F-A-N till juul! :D nu ikväll var det semifinal i idol ! :D satt hos cattis och hoppa i soffan ! trodde jag skulle döö när inte erik blev vald först ! men som tur var gick han vidare.. men synd bara att tove åkte ut för hade velat se erik och tove i final men nu äre som det är och det blir väl bra med calle också ! bara erik vinner :)

aja nu tänker jag vara så tråkig och lägga in en tråkig lista för att fördriva tiden en sån här ful och tröttsam fredag !

Ditt äldsta hångel? - haha bra fråga
Hur många har du varit riktigt kär i? - 3
Vad tycker du om kärlek? - kärlek kan vara skit men man kan inte leva utan de !
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - jaa mycket 
Har du svårt för att bli kär? - njaa.. vet inte riktigt
När kysste/hånglade du med någon sist? - tsss...
Ångrar du det? - nope :)
När fick du senast en komplimang? - hm... idaaag
Har du hånglat med någon av samma kön? - my secret 
Är du ensam nu? - yesbox
Vill du gifta dig? - kanske
Vill du ha barn? - förhoppningsvis

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - maybe 
Hånglat/strulat med 5 pers eller fler? - aah..
Gjort något riktigt dumt? - vem har inte ? (:
Gjort något du verkligen ångrar?  - mycket !
Varit nykter på nyårsafton? - japp (:
Åkt ambulans? - jaa tydligen som ett åring
Gjort nåt olagligt? - japp..
Blivit polisanmäld? - hahah aah !
Fått din mamma att gråta? - jaa..
Skämts över dina föräldrar? - måånga ggr!
Skämts över dig själv? - haha självklart !
Sagt jag älskar dig och menat det? - jaa många ggr :)
Sagt att du att du älskar nån men inte menat det? - hm..
Varit kär i någon du inte haft chans på? - kanske x)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jaag :D 
Såg dig gråta? - jag själv
Fick dig att gråta? - okänd anledning
Du delade en cigg med? - hahah !
Du gick på bio med? - caattis :)
Skällde på dig? - hm... hahah minns inte :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - jaao
Kramat någon? - ja.
Pussat någon? -neej..
Köpt någonting? - neej
Sjungit? - jaa :D
Saknat någon? - jaaa !!

VAD:
Längtar du till mest just nu? - jullov vad annars ? :D:D
Ska du göra i helgen? - sooova och ta det lugnt och träna.. kanske 
Har du för kläder på dig just nu? - linne tjocktröja och mjukisar
Gjorde du igår? - var i skolan... sen minns jag inte riktigt... xD
Ska du göra i sommar? - HA KUL och vara med kompisar :D!
Åt du senast? - klubba :D
Har du för mobil? - Sony Ericsson W890i
Vad köpte du senast? - tuggumin :)
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - typ svimmat? 

VEM/ VILKA:
Fick du sms från senast? - oliver (:
Pratade du med i telefonen senast? - mamma haha
Älskar du? - they know (:
Var du med senast av det motsatta könet? - haha vaah ? xD
Vet mest om dig? - mina närmsta :)
Sov du tillsammans med senast? - haha hemlis (a)

ALLÄMNT:
Har du pussat en groda? - nope (:
Kan du hjula? - det kan jag lova :D
Biter du på naglarna? - haha neej !
Är du EMO? -  hahah nej (:
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - köpa en häst ! :D
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - haha nej (a)
Har du sjungit inför publik? - haha nej !
Är du hungrig just nu? - mer sugen på godis eller annat :)
Är du blyg? - japp, lite xD
Skulle du göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - neej :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0