juullov :D

hejhoppgalopp ! :D
nu äre jullov och det är suuuuupernajs !
har varit lite frånvarande här och lär vara de de närmsta veckorna :) hahah
kan berätta lite om den senaste tiden :) !

nu i veckan hade vi suuuuper mkt i skolan så de var super skönt att komma hem på torsdagen och veta
att nu är man plugg fri :D ! mkt mkt skönt :)
igår i var jag som vanligt i stallet, men det var ingen vanlig ridlektion, vi skulle tolka :D:D !
hah jag tolkade efter ronja och arnavas, haha det var super skoj, men det måste ändå sätt väligt kul ut när ett led kommer åkandes vääldigt ostabilt på gångvägen xD de vi åkte förbi skrattade typ xD haha
ramlade bara eeen gång vilket jag tyckte var väldigt bra :D!

efter stallet gick jag hem i kylan, det har blivit jääääätte kallt och det har kommit massa snööö :D ! igår var det typ 16 minus !! :O åt middag, sen gick jag och mötte sötisarna ida och saga :) vi gick hem till tb och kollade harry potter :) den är bra, men jag sov typ igenom hela filmen, så trevlig var jag liksom xD

idaaaaag ska jag åååka buuuss uppåt och hälsa på min vän :D ! ska bli superskoj :D !
kommer hem igen på måndag och sen är bara några FÅÅÅ dagar kvar till juuuul :D:D fattar det inte riktgt men det kommer väl :)


aja kommer troligtvis inte skriva något innan jul och nyår om jag känner mig själv rätt :)

så..

GODJUL OCH GOTT NYTT ÅÅR :D:D

Kommentarer
Postat av: Linn

vad kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

2010-01-03 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0