ikväll: chips och idol !

godkväll !
idag har det faktiskt varit en bra dag :) var gaaalet trött imorse ! kände mig som en zombie när jag skulle
gå från tunnelbana till tunnelbana i centralen xD helt sjukt !
aja idag hade jag kort dag vilket var skönt ! :) när jag kom hem skrev jag klart mitt **naturarbete :)
vet inte riktigt hur det blev.. aja haha det får bli som det blir ! :)

klockan fyra fick jag skjuts till stallet :) haha, vi hoppade bana idag, jag hoppade unstoppable sussie.. xD haha det gick faktiskt bra, men hon var lite jätte svår att stoppa xD var lite kul att känna skillnaden mellan shaggy som är super duper stor och sussie som typ är för liten för mig xD lite plutt alltså ! :)

ikväll ska jag spendera tid med min kära chipspåse framför idol finalen ! kanske får lite sällskap om jag har tur :) !

sen måste jag berätta att det har SNÖAT idag ! :D haha, snöar nästan fortfarande :D ! eller jaa... det är iallafall nästan vitt på marken :D ! haha

aja ha de så trevligt ikväll, för det ska jag !

PUSSOCHKRAM


bildbevis på snööö :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0