shuululu !

förlåt att jag är sååå dåålig på att skriva (a) mitt internet har vart cepe och så har jag inte haft tid ! :)
det har hääänt massa skooj ! :D orkar inte berätta allt i detalj , men kan berätta översiktligt från i fredags xD
om man säger såhär, jag spenderade HELA helgen med cattis ! :) det var feeett myys !
i fredags så träffade jag och cattis tb och ida ! :) det var riiktigt kul och myys ! måste gäras om snarast xD :D
på lördagen så hade vi mina söta kussar hos oss också ! :) dom äär sååååå SÖTA :D
sen så har jag gått i skolan hela veckan ! har vart så mkt ! har fått massa läxor , men de är roligt :)
har en rolig klass säger jag bara !
i lördags började gymnastiken , det var skoj ! :) det var skönt att få börja träna igen, det gick inte helt sämst heller ! :)
i måndags så red jag första ggn i skolan, på huvudsta ::)  hade sööötaste ponnyn xD rexona hette hon ! :)
jaa och igår var det träning igen :) det gick faktiskt bra ! :) stod på dubbel frammåt från trampolinen ! :D
fast jag sträckte ttyp vänster framsida lår och det var inte lika kul xD så jag kunde inte vara med på specialidrotten idag.. de var lite seegt xD haha 
i tisdags så var jag också och hälsade på fina på åva :D det var riktigt kul att träffa henne :) !
skulle igentligen fixat moppen då men... de får bli på fredag (a) haha den har lite punka xD (a)
IMORGON HAR JAG SOVMORGON ! ::D HAPPY DAY SÄGER JAG BARA ! (a) får sova en hheeeel timme längre (aa)
just nu sitter jag och glor heroses... vilken inte är jätte kul.. men orkar inte sova äännnu (a) men snaart så :D

får se när jag har tid att skriva igen (x ha de bäst så länge ! :D
pussochkram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0