4/9

eftersom att mamma fyllde år idag så bestämde vi att vi skulle äta på oxenstiernas resturang ! :)
det var jättegott xD jag åt plankstek :D haha
men det roliga kom när vi skulle spela minigolf xD haha minigolfbanorna där ser ut som en "riktig"
golfbana om man nu kan säga så xD haha mamma var sååå duktig xD när hon skulle
putta på ngn hål så stog hon och vikade på rumpa :)
jag och lovisa höll på att garva på oss åt de och för att bollen hela tiden åkte tillbaka till startplattan xD haha
sen när jag berättade att det var ett hål i mina puss & kram jeans som jag fick för två år sen som är jäääättte nötta hade
ett hål typ precis vid rumpan då sa hon ba det är vikten ! :O
hon menade alltså att jag var tjock xD vilken kan vara sant men de var inte anledningen i de här fallet haha xD

nu ska jag sova ! upp tidigt (; hah sov gott på er ! :D puss och kraaam ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0