31/10

godkväll kära bloggen :) nu har  man till sist hamnat hääär (:
idaag så har det inte hänt så mkt :)
ställde klockan på 11 och vaknade då (a) kunde ha sovit mkt längre än vad jag gjorde men jag hade saker att fixa (a)
efter ett tags sängliggande så hoppade jag in i duschen och sedan åt frukost :)
sen var jag jäätte duktig och städade mitt rum (a) det behövdes verkligen... jag fattar inte hur alla kläder plötsligt bara ligger på golvet.... det är ett stort mysterium... (a) sen så sminkade jag mig lite och mötte thomas vid kanske kvart över två på station för att sedan landa i min soffa :)
vi började titta på into the wild som vi började kolla på i söndags men vi blev sedan hungriga och thomas gjorde omelett och jag tog en macka :D då kom fina, JAG HAR SAKNAT DIG DIN KORV ! faan vad skönt det var att få  träffa dig :)
fin navelpercing hade hon också (a) haha ,
vi typ satt i köket och sedan gick vi ut i frådet där thomas försökte stämma vår gitarr (a) vilket inte gick bra x)
vid kvart i 6 så följde jag dom till centrum och sen så gick jag tillbaka hem själv... KALLT OCH RUSKIGT ! XD
DEN SNÖÖÖÖÖREGNAR ! så jag såg typ ut som en snögubbe när jag kom hem (a) tur att jag hade mina stövla (a)
jag frös inte om fötterna iallafall (a)
nu så skaaa jag baka chokladmuffins som jag inte har gjort på 100 år :D sen så blir det väl filmtajm (a) får se om cattis får sova här också.. (a) de får vi se seeen (a) nu ska jag leeta recept :D haha ,

har hittat en UNDERBAR LÅT ! försöker komma på hur man lägger in youtube klipp här på bloggen, får se om jag lyckas (a) om jag lyckas så ska ni få höööra vilken bra låt ! (a)

byebye på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0