31/10

HAHAHHA jag är så extremt duktig i köket.... NAAAT xD
muffinsen blev iof goda och min middag vart jätte god så var inte direkt förberedelserna speciellt duktiga (a)
när jag skulle öppna den nya kakao påsen så hamnar halva påsen över hela spisen och bänken.... så bra gick de liksom ;o haha och sen när jag skulle ta fram mitt spagetti paket så klantig som man är så TAPPAR jag de och de hamnar spagetti på hela golvet... OCH under frysen -.- då var det bara att krypa ner på golvet och ta upp allt... men jag lykades allt (a)

dagens spelningslista :

 Craig David - Unbelivable
 Daniel Norberg - Wait
 Magnus Uggla - Utan dig
 Coldplay - Fix you
 Kid Rock - All summer long
 Beyonce - If i were a boy
 FM Static - Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0