30/10

jag har inte direkt vart aktiv här (a) haha , men jag har faktiskt inte haft tid (a)
dom senaste dagarna så har jag varit i stan och is södertälje x)
i tisdags så träffade jag sebbe och sen så mötte vi upp ludde och så gick vi på en film som hette "Låt den rätta komma in" och handlade om en tjej som typ var vampyr x) den sööööög ! xD haha ,
igår så stack jag och cattis till stan för att möta upp ludde och sebbe, men dom var så sega så vi åkte in till södertälje istället och drog hem till sebbe :) det var roligt ! haha ,
idag så åkte jag och cattis in till stan IGEN :) först så mötte vi sebbe :) jag köpte ett par fins stövlar ! (a)
sen så gick vi jääätte långt (a) först så gick jag och cattis från stadion (eftersom att det hade hänt ngt så var vi tvungna att gå av där) till t-centralen där vi mötte sebbe :) sen så gick vi från tcentralen genom hela gamla stan upp till söder så åkte vi från slussens tunnelbana tillbaka till centralen där vi mötte thomas och hans kompis simon :)
vi käka donken och typ gick runt x) hah , de var mysigt !

när vi kom hem så var de träningsdags... xD jaaa det gick väl hyffsat xD
nu äre tvglo dags xD haha ,

TJING!  <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0