26/10

jaa godmorgon... kanske inte x) nej men jag är sjukt trött och är inte på blogg humör (a)
men jag ska göra de ändå :)
helgen har varit aaasroolig :D har jug redan berättat vad jag gjorde fram till att jag typ kollade på film i lördags xD haha , kollade på camp rock och den var asbra :D
kommer inte ihåg klockslag men ngn gång vid halv 4 så åkte jag in till täby galopp för att möta thomas som skulle komma med tåget, där mötte jag vikke som också skulle med :)
tåg ersättningsbussen in till berga och handlade mat ! :)
gick hem till mig och typ chilla :)
vid typ 7 så åkte jag in till täby galopp och mötte emelie mikaela och jossan xD 4 gången jag åkte den jävla bussen den dagen asså xD haha
vi åt jätte god mat som thomas hade gjort xD haha , kollade på barnhemmet som jag aldrig mera kommer se :)
haha, det var lite kul för det var inte vi tjejer som var räddast , utan de var thomas xD haha .
vid kanske 2 så drog vi ut på en prommis lite :D haha ,  somnade sen gjorde vi iallafall x) haha jag ock miki låg vakna till typ halv 6 och sjöng medans alla andra sov :D haha,
emelie miki och jossan skulle ta halv 10 tåget hem så det blev till att gå upp tidigt ändå xD
jag och thomas fick städa undan och sköta grovjobbet x)
resten av dagen så kollade vi på tv eller data eller vad man nu ska säga xD haha :)
han drog hem vid 4 och vid halv 6 hade jag träning :) det gick faktiskt hyfsat bra :D
nu sitter jag i cattis säng och kollar på när karusellerna sover ;) hah aaslänge sen man såg den !
är skit trött så lär somna snart nog xD haha ,

GODNATT ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0