25/10

haha nu äre "bara" 7 månader tills jag fylller 17 (a)
OCH DET ÄÄÄÄR LOOV :D:D haha !
hade det mysigt igår :) vi poppade popcorn var ute och gick och bara satt och snackade hos ida :)
sen vid typ halv 1 kommer en halvt packad saga och en linne till ida och hälsar på xD haha det var roligt :D
cattis och jag stack hem vid kanske 1 eller typ 10 över och låg i sängen och pratade och knappade på varsin data xD haha :D imorse vid typ 8 ringde cattis syster och väckte oss :O xD
vaknade igen vid 10, gick upp och åt frukost och sen stack cattis vid kanske 11 :)
sen dess har jag gått runt och städat lite och känt mig jätte duktig :)
senare idag ska jag möta thomas mikaela emelie och jossan i täby :) sen ska vi hem till mig och typ ha ROLIGT! :)
har hela huset för oss själva (a) aasnaaajs ! :D
neej nu så ska jag sätta på en film eller ngt annat :) får se när jag möter dom :)
kommer nog inte hinna blogga mera idag (a)

ha de så roligt, för det SKA jag :D !

TJINGTJONGBALLONG ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0