24/10

haha, idaag så hade vi maskerad i skolan xD det var bara några få + lärarna som klädde ut sig x) HAH
ludde i min klass klädde ut sig till emo och använde sån där färgsprej man kan ha i håret så han hade HELSVART hår xD hahah de var as kul :D så var han typ sminkad som emo x) hahah , han hade med sig sin gitarr med sig också så att det blev gitarr spel typ hela dagen x) sista "lektionen" så spelade alice folcke och ludde gitarr och så " sjöng" vi xD haha
vi slutade vid typ halv 12 så jag korre sebbe och ludde drog in till stan och vandrade runt där lite xD haha
på plattan satte sig ludde och spelade gitarr x) haha, då gick vi fram oc låtsades inte känna honom och la ner hans pengar i hans gitarr fodral xD då kom typ ngn fullgubbe och la ner en krona  xD haha as kul :D
sen när jag åkte roslagsbanan så mötte jag ida på tåget :) när vi sen klev på ersättnings bussen till åkersberga så mötte vi agnes och satt och snackade med henne resten av resan ! :)
mötte erik på stationen och så gick vi och hälsade på inga (våran gamla lärare i typ 5an) och så satt vi där i två timmar och prata :D fett sööt hon äär asså ! :D
nu så ska jag upp på vinden och laga dammsugaren sen så ska jag och cattis dra till ida där också tb äär :D :D
ha en skojig kväll, för de ska JAG :D:D

TJIING ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0