22/10

nu äre så att det har varit lite mkt så jag hann aldrig blogga igår (a)
haha :) orkar inte förklara allt som vi gjorde igår men vi hade de jäävligt kul :)
jag thomas mikaela emelie jossan viktor cissi petra catharina och viktor åkte igår från kungsholmen till rinkeby (?)
vällingby, därifrån så åkte vi till skärholmen med ett litet stopp i gröndal där petra bor, vi donkade (åt på donken) i skärholmen också:) från skärholmen åkte vi till nacka och sista stopp var i täby ! :) haha lite komiskt tycker jag (a) haha

vi fick i måndags en uppgift av frank (vår bildlärare) att vi skulle åka till dom ställerna där vi skulle ta 5 bilder på varje ställe.. (blev såklart mera (a)) haha roligt hade vi iallafall :D haha ,
min träning i täby började vid halv 7 ovh vi var klara vid kanske kvart i 4, då tyckte jag att det var onödigt att bara åka hem och sen direkt vända, så jag hängde med gänget till östra och sen så åkte jag tillbaka igen x) HAH ! typiskt mig... xD så igår åkte jag ovanligt mkt roslagsbana xD haha, men jag fick ändå vänta länge !! en timme i täby på min buss och sen typ 1 timme fick jag sitta på en bänk i gympa salen... fick fan träääsmak i baken :O xD haha
det gick iallafall jääätte bra på träningen igåååååår (a) :D:D hade iallfall fett roligt :) taack jessica <3

juust nu så sitter jag ock "pluggar" på en sam/engelska uppsats om amerikanska valet som ska vara inne på fredag....
-.- fattar juh ingenting ! as komplicerat ;o får väl skriva vg/mvg delen morn x) haha,
nu hopppas jag att jag får sätta mig i min systers soffa och glo lite på grey´s anatomy som äär såå BRAA :D:D

orkar tyväääär ladda upp ngra bilder från igår (a) bilder finns på ansiktsboken :) Mikaela Thambert ! (;
hahha

TJINGTJOONG ! <3

okej då... måste juh lägga upp en bild (a) haha , här kommmer den :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0