20/10

hejsan bloggis x)
idag så har jag varit i skolan :) oj vad förvånande xD haha skoja, nej men vi har tema vecka
denna vecka... fråga inte vilket tema.. men ngt äre iallafall :)
imorse blev de att gå upp tidigt för vi hade speciel idrott så jag åkte till stallet och red en jätte söt
ponny som hette linnea :) ganska jobbig att rida (a) xD haha
efter lunch så såg vi på en jätte tråkig och ganska konstig film, billy elliot hette den och handlade om en pojke
i london som ville dansa balett eller ngt x) haha.
10 över 2 så samlades alla 1or i cafeterian för att få info om morgondagen ,
vi ska inte vara i skolan imorn, utan vi ska vara ute på stan hela dagen xD vi har delat in oss i grupper så
ska vi typ åka runt överallt i stockholm och lösa uppgifter x) haha , får se hur bra de går... xD haha
berättar imorn hur de gick xD haha :D
sen efter skolan åkte jag in till fridhemsplan och köpte en höst jacka och lite underkläder :D
jobbat har jag också gjort.. :) ungarna äär såååå söötaa :D:D
nu ska jag plugga och sen blire säng dags xD har iof sovmorgon, men vafan måste juh sova lite eftersom att jag somnade så sent (a) låg och pratade med sötnosen fina till 12 (a) haha skönt att få prata med dig :) MÅSTE SES SNART !!!!!!!
aja lär blogga imorn efter träningen :) haha

puss och kram och gonatt ! =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0