19/10

vilken helg x) haha !
igår vaknar  jag klockan typ 10 ! somnade skit tidigt i fredags... xD haha,
dagen börjar med frukost och sen så blir man uttvingad och kratta löv x) haha :D
det var... skoj... nej men det var mysigt att vara ute, för det är då fint med alla färger ! :)
iallafall, så fick jag och lovisa ihop värsta stora högen ! :D (bild kommer sen)
när vi sen gick och och slängde löven i skogen så fick jag värsta höstfnatten och var tvungen
att hälla korgen med löv över huvudet på mig själv , :) det var jätte roligt ! :D
vid 2 så gick bussen till ljusterö och på bussen mötte jag rickard, rickards kompis pierre och pelle :)
lite segt på bussen faktiskt, men pelle och rickard höll sig ivrigt sysselsatta med ett spel kallat worms xD ahha
litte udda spel tkr jag x) haha iallfall så kom vi fram till patrik vid 3.
på busshållsplatsen sitter en ivrig patrik på sin fyrhjuling x)
det var SJUKT läskigt att sitta rbak i kärran när han körde, rent livsfarligt -.-' xD
runt halv 5 blev vi bjudna på köttfärsås och spaggetti av hans päron :) fett shysta !
patriks tjej,. caroline var också där :) hon är fett snäll :D
klockan 6 tände vi brasan och stog där en stund för att senare gå upp till  patriks granne anders och hans
helt sjukt söta labrador :) ! hon hade helt grym bollkontroll :D typ grym på att finta bort en, hah x)
satt  på anders typ altan och snackade för att sedan gå ner och grilla korv och marsmallows :D mkt gott!!
tyvärr så blev patrik typ matförgiftat, :/ stackaren !
efter grillningen drog vi upp till anders och spelade plump ! :) jag kom tvåa ! :D
stackars patrik mådde jätte dåligt så han gick ut efter halva spelet och satt ute resten av kvällen :/
vi andra satte igång ice age 2 :D SÅ HIMLA ROOOLIIG ! :D haha
ca 1 så lägger vi oss, väldigt tidigt, men skönt att sova !
somnade ändå inte förens 2 för jag och carro låg och snackade i vardagsrummet, hon kunde inte sova med patrik
eftersom att han var typ sjuk..
imorse vaknade vi vid typ halv 10 :) bra tid tkr jag ! :)
resten av dagen har vi typ bara slappat, kollat på hitta nemo har vi gjort :) så himla rolig :D haha doris är för söt x)
bussen gick 20 över 1, kom hem för en stund sen :)
kommer inte palla träna idag så blir väl till att sova resten av dagen då (a)
nu ska jag kolla klart på min film (a)
lägger in bilder från igår ngn annan dag, när jag har fått dom :) !

TJINGELING , kanske skriver senare (a) :D

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

aawww va snäll du är :$ =D <3

2008-12-07 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0