17/10

jadu, det blev en ganske spännande kväll ändå.
det blev så att jag hängde med morfar och tittade på yvonnes barn :) den var jätte bra :D
men jag tycker att förra var roligare ! :) det är en helt sjukt duktig tjej där som sjunger så SJUUUKT bra !!! :D
åt på thai resturang gjorde jag också ! :)
jag har typ börjat att äta jätte lite :O jag är hungrig men är inte sugen på mat ;o helt sjukt så äter typ inget längre -.-'
men nu sitter jag iallafall i min systers soffa med towa och lovisa :)
lär inte hända så mkt mer ikväll :)
kunde vart roligare fredag men vafan jag klarar mig :D
kanske blir att sova tidigt så att man orkar med morgondagen haha x)
lär inte skriva mera idag och lär inte bli imorn heller, men på söndag då ska jag skriva om lördagen :D !
ha de bääst (:

TJINGEELIING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0