16/10

USCH USCH UUUSCH ! vilket hemskt väder ;o
idag när jag gick till skolan så regnade inte, så jag sket i paraply, men när jag kommer in i danderyd så VRÄKER
regnet ner och då hoppas jag bara på att det inte regnar i stan... men så var tyvärr inte fallet -.-'
det regnade där också, men inte lika mkt , xD som tur var så hade jag min palestina sjal och använde den som paraply :) annars hade jag varit jääätte blöt ! xD
idag hade vi sovmorgon :) men jag komm dit 40 minuter tidigare pga av att jag råkade ta en tio minuter tidigare buss så jag fick sitta i skolan ett tag x) sen vid 20 i 10 till 10 i tolv så hade vi estet :) det var skit kul xD och som vanligt så snackade frank lika mkt och var lika rolig och lite skum xD haha , vår lärare är helt sjuk xD haha :D
sen så åt vi lunch :) idag blev det wärdshuset ooch jag åt köttfärsås och spagetti, det smakade väl hyfast ^^
vid 1 så hade vi svenska och då gjorde vi inte mkt xD skön lektion, lite onödig kanske xD ahha
och efter svenskan har dom lagt heelt fel lektion, matte alltså, ofta man ORKAR ha matte sista timmen på dagen när man är heelt slut i huvet och typ inte kan tänka xD det blev inte mkt gjort på de lektionen kan man juh säga (a) haha
gick till tunnelbanan med några människor från andra sam klassen :) riktigt shysta ! :D
nu har jag typ precis kommit hem och sitter här och pluggar på allemansrätten och så.. xD hhaa
imorn på idrotten ska vi ut och leka i skogen :) HAHA xD får se hur de går :) jag ska vara i samma grupp som patrik, ellen calle och lina :) det lär gå bra :D haha *hoppas*
senare ikväll så har jag trampolin :) hoppas det går bättre än förra veckan (a) då gick de riktigt uselt (x haha
nej nu måste jag läsa xD skriver kanske senare :D

TJINGELING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0