14/10

shohoho ! :)
idaag har de vart en feett seg dag xD iof så slutade vi jävligt tidigt men ändåå... xD
igår så var jag patrik och ludde och såg på ishockey i södertälje :D djurgårn vs södertälje xD haha
djurgårn vann :) taha, där hade du tur patrik ;)  sen så sov vi hos ludde eftersom att det blev lite sent att åka hem till
berga klockan typ 10 på kvällen, xD och smaart som jag tog jag med mig allt FÖRUTOM mitt lunchkort + skåpnyckel, så jag har fått klarat mig utan den i TVÅ dagar :O xD haha xD vi har spanska läxa till imorn och smart som jag är så ligger mina spanska böcker i sandras skåp som jag glömde så nu så kommer jag inte hinna (a) om jag inte får hjälp förstås :D jag hem typ nyss :) senare ikväll äre träning får se hur bra de går asså xd haha :D får hoppas att jag kan plugga :) haha skriver nog senare ! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0