12/10

shuluu ! :)
idag har det vart väärsta chilldagen.. xD hahah
vaknade vid 10 av att en söt emma kom ihn :) hon la sin vovve vid mig sen sprang hon och hämtade en burk med en ler anka i och sen så sa hon , vänta lite jag kommer snart jag ska bara se på lilostich :)
så söt hon äär ! :D då gick jag upp och joina dom lite (a)
vid typ hal1 11 tyckte jag att jag inte kunde sova länge och gick upp och åt frukost sen så gömde jag mig i frödet med mina läxböcker och min data :) hatar den där skit datan -.- nu har sladden slutat fungera också så nu har jag en data utan batterier -.- SÅÅÅÅ irriterande ;o
medans jag gömde mig i frådet så åkte kusinerna + lovisa + mamma + mormor till lekis och typ.. jaa lekte xD hah
vid typ 4 så mötte jag elli lite snabbt och snackade med henne :) för att sen vid 5 ta moppen upp med lovisa till margretelund och träna :) haha det gick väl sisådär antar jag... xD haha :)
efter träningen åkte jag till cattis för att lämna ett par skor och prata liteom andra viktiga saker (a) :D
haha, nu ska jag typ sova och packa... D haha stallet och södertälje imorn ?! :D skoooj :)
lär inte kunna blogga förens på tisdag :) ahha

KRAAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0