11/10

heej ! :)
jaa det var väldigt länge sen jag skrev (a) men nu ska jag försöka ta upp bloggen igen och skriva lite oftare :)
på senaste tiden har de typ vart plugg,plugg och åter plugg! har mycket i skolan och så. -.-
men jag har också hunnit med att färga håret brunt, vart med ida tb saga och cattis och massa andra söta kompisar :D
jag och erik ( en kille som gick i min klass i typ 5:an och gick i min parallel klass i söra ) var jäätte modiga i torsdags :D !
vi gick till vår gamla lärare inga :) ! hon vart JÄTTE glad när vi kom och hälsade på!  gud vad roligt det var ! :)
i går så kom mina söta småkusiner till oss och dom ska sova här äända tills på söndag ! :)
tb ida och cattis kom också ! :) vi hade det jätte mysigt och tittade på film och pratade ! :)
cattis sov hos mig :) ! i morse vid typ 10 så satte vi på mamma mia the movie som äär såååå gyymt jävla braa :D har typ sett den 4 ggr nu (a) så alla som inte sett den (speciellt tjejer) MÅSTE bara se den :) !
sen så drog vi på träning, vilket kanske ingentligen inte var de bästa xD ahha de blev typ den OSERIÖSASTE träning i täby ever xD hah :D kul vare och man blir grymt mkt tröttare av att flumm träna än annars xD haha :)
just nu så ligger lovisa emma och jacob i badet och jag väntar på middag, är så GRYMT hungrig :o !
igentligen borde jag plugga.. :s har hyfsat mkt i skolan, spanska glosor tills på måndag, arbetsätt och lärande prov på tisdag  :s kommer aldrig klaara -.- xD :)
här kommer lite bilder och kanske skriver igen senare ikväll ! :)

emmas och min anka :)  lille jacob :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0