fööörlååt (a)


jag har bara sååå tråkigt så gör den här listan (a) ni får ursälkta min humor... men har såååå gryymt tråkigt (a) haha

dagens humör : glad och MYCKET trött
dagens klädsel : jeans, adidas tröja och linne :)
dagens frisyr : uppsatt i toooffs
dagens naglar : typ fuula
dagens låt : utan dig - magnus uggla
dagens saknad :
dagens längtan : JUL !!
dagens missbruk : typ min bok (a)
dagens ekonomi : I´M BROKE.
dagens mat : spagettiich köttfärssås
dagens vän : mina vänner :)
dagens händelse : haha de har hänt mkt idag
dagens måste : PLUGGA SOM EN GRIS
dagens lycka :
dagens + : väänner :)
dagens - : plugg (a)
senaste alkoholdrycken : kommer inte ihåg :)
senaste bilfärd : kommer inte ihåg (a)
senaste filmen du såg : vänner (a)
senaste ringda telefonsamtal : typ... ngn (a) hah
senaste mottagna telefonsamtal : caatttiis
senaste bubbelbadet : HAHA typ 1 år sen :O
senaste spelade cd : backstreet boys (a) haha
senaste gången du grät : igår... vänner var så sorgligt (a) :(
senaste måltiden : spagetti och köttfärssås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0