helgen i korthet

ni får ursäkta att jag har varit så frånvarande gär på bloggen i helgen xD jag har helt enkelt inte orkat :)
men jag kan skriva lite kort av vad som har hänt från fredag till söndag :)

fredag 7 november
jag var som vanligt i skolan (:vi hade idrott vilket inte var jääätte kul men de funka xD haha , vi fick börja tidigare vilken resulterade att vi ficj sluta tidigare xD typ 45 min.. vi slutade typ halv 4 och jag och ludde skulle möta cattis på centralen vid typ 20 över så då hängde korre med så stod vi och väntade på centralen tills cattis kom :) korre drog efter ett tag och så mötte jag ludde och cattis sebbe :) sen fick vi vänta ett jäävligt bra tag på thompa och hans kompis sebbe :)
det hände en heelt sjuk grej... men orkjar tyvääär inte berätta (a) men de var heelt vrickat.. xD haha,
drog hem till mig åt middag och kollade på massa film x) haha ! det var iallafall jääääääätte mysiigt ! somnade sent.. men de här väl till x) haha ,

lördag 7 november
vi vaknade typ hakv 11 :)klockan 12 55 gick tåget till träningen och grabbarna åkte hem :)
träningen... jaa den... hahah gick väl sisådär xD haha , var sååå sjukt seg och tröött efter fredagen såå.. xD haha , kunde kanske ha gått liiiiite bättre (a) haha , kom hem halv 5 och cattis blev hämtad :) sen så satt jag och kollade på vänner (tror jag (a)) lovisa laddade ner säsonh 1 för ett tag sen så har kollat på de nu ett tag (a) sen så var det till att duscha och göra sig i ordning för vi (jagmor&far) skulle på middag hos familjen widin :) eller det var bara anna henrik och jennifer hemma xD hah , men ändå ::) det var feett mysigt ! vi åt en jäätte god middag och efterrätt och satt och pratade, sen så såg vi på borat :D den äär juh så grymt kul x) hahah ! efter de så satt vi i soffan allihoppa och prata :) då börjar dom prata om kalle sändare så de det slutar med att dom drar igång kalle sändare och sitter och verkligen typ DÖR av skratt, pappa och henrik alltså, xD haha , det avr jääätte kul (a) haha , kvällen slutade med att jag hamnade i en fotölj där jag somnade xD haha var så sjuukt trött ! när jag vaknade sen innan vi skulle gå så hade mitt högerbe typ domnat bort xD var fett läskigt :O kunde typ inte gå på benet utan att det vek sig på tyo 10 min ;o aas läskigt xD hhaha , vi kom hem typ halv 2 :) då hade lovisa och henens kompisar kommit hem från stan där dom hade vart på laseerdoom :) det verkar asroligt ! :D måste göras ngn gåång ! (a) haha, dog i sängen typ 2 :) asnaajs !

söndag 8 november
vaknade hav 1 (?) haha , :D fett skönt :) var utvilad men fortfarande tröööött ! kände mig som en zombie (a) haha ,
hela dagen idag så har jag typ slappat framför vänner (a) eller så har jag läst en bok :) eller så har jag städat... vilket var mindre skoj.. xD chilldag kan man säga :) klockan 20 över 5 åkte vi till träningen... haha xD det gick väl bra xD hahahh
efter träningen  så lagade min syster (y mi madre) en jääääääätte good middag :D:D (a) sen till efterrätt blev det jordgubbskräm som syster gjort tidigare (a) tihih miccis the tjockis är i farten xD haha , sen har jag sett klart vänner :) nu ska jag ladda ner säsång tvåå (a) :D:D

det var min trevliga helg de :) haha, nu äre dags att hoppa in i duschen sen så vääntar sängen (a) skola imorn föfan... hoppas att det går bättre på ridingena alltsåå !!!

godnatt på eer ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0