5 november

hahah uusch vad smart man äär asså (; haha , gjorde nyss et IQ test som min syrra hade gjort innan (a) haha ,
jag hade 92 i IQ (a) :D:D haha  känns ändå liiite fail för min syster hade 104 (a) haha , kan juh alltid skylla på att testet var heelt oförståerligt och jätte krångligt (a) haha ,

tillbaka till saken :) idaag så har jag vart i skolan :) vi hade specialidrott..., JÄÄÄÄÄÄTTE joobbigt x) trodde jag skulle döö helt seriöst, ;p som vanligt hade vi styrka och lite kondition :) vilket är jätte bra för jag tränar inte mkt styrka och såå (a) hah efter de så hade vi dubbel timme i spanska och sen samlektion :) jill ska sluta till jul -.-..... vet inte riktigt vad jag tycker om de.. men men :) vi kanske får andreas x) hahaha ! det skulle vara feett komiskt ! det är eriks pappa... min systers bästa kompis  pappa som jag har känt i typ hela mitt liv x) hahaha !
vi fick sluta en timme tidigare idag så jag kom hem vid halv 5 :) då satte jag mig och pluggade... jag har kommit på en sak om mig själv när det gäller plugg x) när jag först läste betygsgrejen/hur man skulle göra på frilufts uppgiften så fattade jag absolut nada xD men när jag hade läst den typ jääätte många ggr så fattade jag :D hihi (a)
nu äär jag klar med den och jag äär JÄÄTTE nöjd (a) jag gick verkligen in i rollen som lärare när jag skulle skriva hem brev (a) haha ,det var jäätte rolig :D nu har jag bara ergonomin kvar :) men den orkar jag inte göra nuuu så den fixar jag imorn (a) haha ,

GREY´S ANATOMY DAGS !!! (a) snart x) haha , det är såå hiimla braaa :D läängtar (a)
tyvärr missade jag deserate housewifes igår och det var lite sorgligt (a) hihi,

simba: gondatt
timon: sovsött
pumba: dröm om alla småkryp du mött
:) hihi <33

jag är rädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0