4 november

vet ni ? :D IDAG SLUTADE VI KVART I 11 :D:D:D fattar ni hur naajs de var ? xD vart väärst happy :)
vi hade alltså bara arbetsätt och lärande och engelska för jenny (våridrottslärare) var inte i skolan xD
jag fick VG på mitt arbetsätt och lärande prov *STOLT* :D:D (a) haha ,
sen så åt jag mat på wärdshuset :) hamburgare blev de (a) haha , sen så åkte jag roslagsbanan (segaste)
och så skulle jag hoppa av vid åkers runö vilket jag efter halva resan insåg att det inte gick för jag hade satt mig på ett snabbtåg -.-, jag som skulle till john bauer för att möta lilla jojjo :) men det lööste sig :)
jag åkte till centrum så blev jag uppplåckad av jojjo och hennes mamma så blev vi skjutsade till jb där jag hjälpte jojjo med matten och pluggade lite matte också (a) VI HAR PROV NÄSTA VECKA... läskigt x) haha,
vid två skulle vi ta tåget in till stan... men de visade sig vara snabbtåg så vi åkte tåget tillbaka till åkersberga station som visade sig vara de tåg vi skulle ta till täby sen x) haha , där hade vi tuur :)
så vi strosade runt i täby till.. haha 5 typ x)
vi kööpte kakor ( som de kakmonster jag är ) (a) och så köpte jag min middag.. extremt good yogurt :D !
åkte till träningen och satt där ett bra tag... kom dithalv 6 ca och vi började halv 7 x)
dom där ungarna borde vara ganska vana att se mig sitta på den där träbänken nuu (a) haha
DET GICK AASBRA IDAG :D:D wiie xD jag stog på ett antal dubbelframmåtvolter på trampetten och så gick de bra på tamlingen ocksååå :D har hur kuuul som helst på träningarna :D (a) de kan jag tacka jessica cattis och josse för :) (a) haha <3 tidigare i våras så var jag och cattis och "hjälpte" till på solvalla (a) hjälpte till gjorde vi juh inte igentligen... vi gjorde juh inget x) haha, man skulle gå runt på banan med en flagga innan loppet och man skulle ha vita byxor..... vilket inte vi hade  (a) men iallafall idag så fick vi 300 kronor VAR ! :D fatta RIK jag blev nu (a) hahah , nu kaaan jag köpa hårfääärg (a) idag har det varit en JÄÄÄÄTTTEE BRA daag :D ! och jag är såååå GLAAD :D ! hihi (a)
vill tacka alla såå mkt för att ni har hjälp till, alla har hjälpt till på ngt säätt (a) tihihhihiihihih <33

neeej nu är faan dags att sova så det blir en dag imorn också.. xD haha , och så att jag orkar upp i sängen... TÄNK :D
een dag närmare julafton ;) heela 48 (49 dagar och 1 timme och 22 minuter) KVAAR :D kan ni fatta (a) haha ,

GODNATT MED ER NU ALLESAMMANS OCH PUSS PÅ ER ! <3

cattis om du läser detta så vill jag bara berätta att jag finns här för dig, allt kommer lösa sig :) jag tror det !
vet inte vad som har hänt.. men jag tror att det löser sig ska du se gumman <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0